UNPR a organizat prima editie GALA TOP BRANDURI la BRASOV

0
238

Gală de premiere a excelenței în activitatea economică, la Brașov! “Top Branduri Brașovene”, eveniment organizat la Opera din Brașov, a reunit reprezentanți ai unor firme de renume din zonă, dar și personalități marcante din viața economică, culturală și sportivă la nivel național. “Top Branduri Brașovene”, organizat de Uniunea Națională a Patronatului Român, este un concept unic în România, care presupune o abordare diferită a modului în care excelența în afaceri este recunoscută și premiată. Pentru întreaga activitate și pentru eforturile depuse pentru dezvoltarea unei industrii performante în România, Viorel Micula, președintele European Drinks and Food Companies a primit ”Ordinul Uniunii Naționale a Patronatului Român”.

AMBIANȚĂ ”- A crezut în investițiile pe care le-a făcut în România – și au fost investiții de zeci de milioane de euro -, au crezut în ceea ce fac și s-au luptat pentru ca aceste investiții să rămână. Îmi face o deosebită plăcere să-i înmânez Ordinul U.N.P.R. domnului Viorel Micula, președintele European Food and Drinks, și-l invit în scenă pe reprezentantul domniei sale. – Doresc să vă transmit în numele dânsului că îl onorează și pentru care adresăm noi toți mulțumirile noastre U.N.P.R.”

Ordinul Coroanei Cetății Brașov a fost acordat actorului Marian Rilea, personalitate a vieții culturale care a avut un aport deosebit la dezvoltarea brandului brașovean.

MIHAI RÎLEA, actor ”Venind pe drum încoace, de la Sibiu de unde repet, chiar mi-au dat lacrimile și am spus cu emoție: în sfârșit sunt invitat la un mare eveniment în Brașov, fiind brașovean.”

IOAN LUCIAN, președinte, U.N.P.R. ”Vrem să promovăm excelența. În România prea puțin se vorbește despre excelență și cu atât mai puțin despre excelența în afaceri.”

Topul brandurilor a fost realizat prin intermediul unui sondaj pe un eșantion de 700-800 de respondenți. În funcție de notorietatea brandurilor, aceștia au ales cîștigătorii din nouă domenii de activitate precum construcții, turism, industrie, sănătate, comerț, cultură, sport. Potrivit organizatorilor, este nevoie ca mediile de afaceri din județele României să scoată în evidență ce au mai bun, iar Brașovul are cu ce să se mândrească când vine vorba de excelență.

GEORGE SCRIPCARU, primar, municipiul Brașov ”Brașovul este motorul de dezvoltare al întregii regiuni și este cel mai mare contribuitor la PIB-ul României.”

MIHAI MOHACI, prefect de Brașov ”Brandul brașovean este cunoscut nu numai la nivel național, ci și internațional. De aceea, mă bucur că a existat această inițiativă, este un lucru meritoriu.”

Reprezentanții Uniunii Naționale a Patronatului Român spun că nu se vor opri aici.

ȘTEFAN MOLDOVEANU, vicepreședinte, U.N.P.R. ”Așteptăm măcar încă 50 după, să avem în permanență sălile pline, și așteptăm ca numărul de branduri și firme să crească.”

Evenimentul, aflat la prima ediție în Brașov, a devenit deja tradiție în județul Bihor, unde s-au organizat până acum patru ediții.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here